مطب دکتر یاسی و دوستان

سلاااااااااااااااااااااامAvazak.ir smili55 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

این پست جهت اشنایی با ما4دوست هست...

یاسی:بازیگوشم ،فضوووووولم ،بیکارم ،دعوادارم و...

هاله:همون حوله ی خودمون،یه دختر بامرام بامزه وخوشمل وباحال!دوستاشوخیلی دوس داره،دل نازکه،مهربونه،مرررررررررض داره :دیAvazak.ir smili51 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

 ملیکا:همون لوله پولیکا خودمون ....یه دختر ناز مهربون زود اعصبانی میشه ولی زود اعصبانیتش فروکش میکنه یه دخمل هنرمند ونقاش والبته یکم هم دیوونه!

 


نگین
:همون نوگین خودمون...ی دخترشلوغ و پرسروصداوخوشمل...خوب تیکه میندازه وشوخی میکنه دخترباحالیه بمبه کلاخیلی دوسش داریممممممممم  یه گربه نازهم داره به اسم شِوِد(sheved)خیـــــــــــــــــــــــــلی بانمکه!Avazak.ir smili93 تصاویر زیباسازی وبلاگ (4)

 

ازاین ب بعد اینجا خاطراتمونو مینویسیم ب امیددیدار بکستصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

Avazak.ir smili98 تصاویر زیباسازی وبلاگ (4)



نظرات شما عزیزان:

محمد1
ساعت9:16---17 مهر 1392
سلام عزیزم وب باحالی داری به منم سر بزن
yasi:حتما!!


هستی
ساعت0:03---7 مهر 1392
اگه خواستید به منم سر بزنید....
یاسی:الان ک صبحه میخوام برم مدرسه وقتی برگشتم حتماسرمیزنم


ashkan
ساعت20:51---31 شهريور 1392
یاسی واسم ادامو معرفی نکن ادام 3 سال و نیم یش دقیقا تو برنامه امریکن ایدل اول شد بعدش از همون موقع هم معروف شد اونوقت چجوری 4 ساله میشناسیش؟

تازشم اینا رو بمن یاد نده همجنس بازی دخترا رو لز



هم جنس گرایی پسرا رو گی میگن فکر کردی بچم راستی امروز رفتم عروسی دختره بهم شماره داد اندختمش دور خاک تو سرم من پرنیانو دوس دارم اما اون دوسم نداره کاشکی اول مطمئن میشدم که عشقم میشه بعدش اینو مینخداختم دور ولش دختره سالم نبود وگرنه چرا باید به من شماره میداد مگه نه؟

واسم من ذات دخملا مهم نه قیافشون


یاسی:دردو دل بوددیگه؟؟درمورد ادام هم توی وب خودت گفتم بهت


ashkan
ساعت13:29---31 شهريور 1392
من بدبخت 1 ساعت 1000 بار تو وبت اومدم تو خوشحالت کنم اکشال نداره



یاسی شاید وبمو دادم به ایدا بچرخونه معلوم نیس

اونوقت یه سوال اساسی تو از یه انسانی که همجنس بازی میکنه خوشت میاد؟‌

الان کوشلویی اینا رو عیب نمیدونی بعدا میفهمی عیبش در چیه در ضمن من تو ایکس فکتور دیدم که ادام داشت با دوس دخترش کشا صحبت میکرد زیرشم نوشته بودke$ha adams girl friend

یعلـــــــــــــــــــــــة
یاسی:واقعا؟؟؟خعلی بامرامی باو،وایسا میام تو وبت بهت میگم


ashkan
ساعت7:46---31 شهريور 1392
سلام امار وبت رفت بالا خوشحال شدی؟


















یاسی:نه اتفاقا اصلاخوشحال نشدم حدس میزدم ب تو ربطی داشته باشه


tabasom
ساعت21:21---24 شهريور 1392
دخـتــَــر کـه بــاشی


میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه


دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ


آغــوش گــَرم پـــِدرتـه


دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی


کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و


دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی


دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
یاسی:موافقم


mahdi
ساعت18:06---23 شهريور 1392
درود.

دم اجی یاسی گرم!!!!!

بالاخره از فیلترینگ عبور کردمو وبم رفت داخل پیونداتون!!!!!

خدایا شکرت خخخخخخخخ
yasi:موهبت الهیه


صادق لیدر
ساعت13:42---23 شهريور 1392


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت10:50---21 شهريور 1392
خسته ام از تظاهر به ایستادگیء





از پنهان کردن زخم هایمء





زور که نیست!





دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم





وبا لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است!





اصلأ دیگر نمیخواهم بخندم.





میخواهم لج کنم ! با خودم ، با همه ی دنیا...





چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و...





و مثل هر روز باشدروزهایم!





خسته ام …. از همه ی زندگی...از خودم





میخواهم بکشم کنار!





از خودم ….. از این زندگی...اپــــــــم
یاسی:اومدم خانوومی


سارا
ساعت20:13---19 شهريور 1392
سلاااااام به همگی خوبید ؟؟؟وبتون هم مثله همیشه عالیه راستی نگین به خاطر اینکه واسه پیدا کردن وبم اذیت نشی دوسداشتی لینکم کن وخبر بده بلینکمت بووووووس
yasi:مرسی عزیزم


♥نیـــا یـــــــــــــــش♥
ساعت23:06---18 شهريور 1392
ضمنا من نوگین و دوش دالم چون به وب من سر زده
یاسی: به پای هم پیرشین :-|


♥نیـــا یـــــــــــــــش♥از آبنباتی ترین عشق
ساعت23:01---18 شهريور 1392
سهلووووووووووووم نگین جووووووووونی.مرسی که بهم سر بزدی.

واقعا خوشخخخخخخخالم بکردی عجیجم

بازم بهم سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن

وبلوووووووووووووووووگتم حرف ندوووووووووووووره=D D
yasI:قالبو من عوض میکنم،تمام کدهایزیباسازیو من میذارم،بیشتر مطالبو من میذارم بعد وب به اسم نگین تموم شد؟؟؟ایولا داری بابا


مسعود
ساعت22:40---17 شهريور 1392
باسلام خدمت شما دوست عزیز
وب قبلی من فیلتر شد
لطفا تغیییییییییرات جدید رو اعمال کنید
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com/


mahdi
ساعت17:38---17 شهريور 1392
ب منم ی سر بزنید ب جون خودمو خودتون جهنمی نمیشید ها!
اپم سرتون گرفت ی سر بزنید.
قرباتون!


ashkan
ساعت0:17---16 شهريور 1392
امسال بهم گیر میدن افتضاح بعید میدونم متوجه نشن که کت و شلوارم به قول خودشون اسلامی نیس

اخه خیلی ضایعست یونیفرم مدرسمون گشاده ادم توش گم میشه مجبور بودم

یاسی بیا باهم حرف بزنیم



نمیدونم چرا انقدر کم حوصله و بدجنس شدی دیگه شور شوق سابق رو نداری بعد از اینکه اون امتحان کوفتیو دادی دیگه منو فراموش کردی اخه چرا انقدر بد شدی خیلی خشک شدی اخه چرا؟ امتحانتو خراب کردی ؟
yasi:نه اتفاقاامتحانموخوب دادم


ashkan
ساعت0:13---16 شهريور 1392
نگین دختر خوبیه فقط نمیدونم چرا نمیتونه خوبیو از بد تشخیص بده حالا هرچی بگم گوشش بدهکار نیس باید حتما تجربه کنه تا حالیش شه





یاسی قفونت بشم یونیفرم مدرسمو دادم بدوزن هنوز ندوختن رفتم اماده بگیرم حالم بهم خورد یکی از کت و شلوار هایی که خودم خیلی دوسشون داشتمو بردم اونجا از رو اون بدوزن خدا کنه که گیر ندن

امسال چون دارم میرم اول باید کلاس تابستانه میرفتم روز اول مدرسه به خواطر موهام رفتم دفتر روز دوم مدرسه موهامو نزدم رفتم دفتر روز سوممم رفتم دفتر که چرا لباسات جذبه و چرا با فرهنگ اسلامی جور در نمیاد یه گیرایی میدن افتضاحح چه غلطی کردیم رفتیم تو مدرسه بسیجیا مامانم باعث شد اه ناموسا حالم گرفتس


yasi:خیلی هم خوب


حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت14:38---14 شهريور 1392


در این زمانه







آدمها …!







حتی حوصله ندارند







به حرفهای سر زبانی یکدیگر گوش دهند …







چه برسد به اینکه بخواهند







سطر سطر روح ِ تــو را بخوانند …







در واژه نـامـه ی مجـازی ..!اپــــــــم
یاسی:اومدم خانومی


شایان
ساعت10:30---14 شهريور 1392
اخ دیروز چه روز سختی بود.صبحش با دوستام

استخر بودیم.برگشتم خونه نشستم 3.5 شیمی خوندم.بعدش رفتم ایکیدو مربیمون گفت از روم بپر.سرپا بود.منم اهنگ گذاشته بودن جوگیر شدم از روش پریدم ولی با کله زدم زمین.تا اومدم خودمو جم کنم دوستم که پرید جفت پا اومد رو دستم.ینی درحد شکستن درد داشتن.

شب برگشتم خونه یه گله مهمون بی مزه سرمون خراب شدن تا ساعت 1. خلاصه اصن یه وضییییی!!!!!!!!!!!
یاسی:LoOL


NeGin
ساعت2:13---14 شهريور 1392
توچت شده یاسی؟!حرفای اشکان روبیشترازمن قبول داری وگوش میدی!!!
یاسی:کی همچین حرفیو زده؟؟میگم این دوتاباهم دعوادارن توچرا فقط طرف یه نفرومیگیری؟؟


اشکان
ساعت22:26---13 شهريور 1392
نباید بری



ایدا میخواست منو گیر بیاره خخخخخخخخخخخخخ



نه بهشون حق میدم شما دخترا خوشگل و با نمکین اگه دولت این کارا نکنن کی باید ترشیده بشه؟



تو رو خدا نرو دیگه ادم باش تازه بهت عادت کردم
yasi:دیوونه!حالا کوتااول مهر!!خب باشه تااونموقع میمونم خوفه؟؟


محمد
ساعت12:56---11 شهريور 1392
سلام.من محمد فرزينم.ي وبلاگ برا کل کل دختر و پسر و استقلالي و پرسپوليسي و تراختوري ساختم خوشحال ميشم بياييد و باهم ی وب گرم و صمیمی داشته باشیم.راستی تبادل لینک میکنید؟
یاسی:چراکه نه؟


saeed
ساعت12:20---11 شهريور 1392
عزیز دلم نمیگم که گناهه یا بد.میگم باید از اینا اطلاعات داشته باشی که بعد روت اثر نداشته باشه .اونا دارن نماد گرایی میکنن .مثلا سریال جومونگ که کلا شیطانی بود خودم نگاه میکردم.باید اطلاع داشته باشی عزیزم

AMIR MOHAMMAD
ساعت22:20---1 شهريور 1392
سلوووم من لینکت کردم
تو هم اگه دوست داشنی لینکم کن


اشکان
ساعت0:34---29 مرداد 1392
خانوارز میاین؟

خیلی چیز باحالیه از فیس بوکم بهتره تقریبا میشه گفت فیسبوک یا یه نوعی چت رومه منتها مهیج تر و معتاد کننده تر یه سر بزنید



www.khanwars.ir
یاسی:من همون فیسبوکم به زور سرمیزنم نمیتونم جای دیگه برم ولی شایدنگین و ملیک بیام1


اشکان
ساعت0:33---29 مرداد 1392
اهان راستی این دوتا سوالم از قلم نیفته بیچه کجا هستین؟ بچه کجا نیستین؟





درس خونتون کیه ؟ تنبلتون کیه؟


محمد
ساعت0:05---27 مرداد 1392
من كه تو رو نگفتم گفتم ابجي فاطمه چه شخصيتي داره گلم ابجي فاطمه اگه نميشناسيش مشكلي نيست فقط همين شب خوش
یاسی:گفتی مث ابجی فاطی باحال هستی ؟ من اینوشنیدم..نه نمیدونم شب خوش


محمد
ساعت0:04---27 مرداد 1392
فقط چرا از توي پرو فايل نظر دادي

ميگم من يادم رفت اپ كنم شب خوش
یاسی:ازاونجایی که مطالب عاشقانه و فلسفی رومیخونن دیگه چی بگم؟؟


محمد
ساعت0:00---27 مرداد 1392
خانوم ياسي درسته باشه

ولي سوالمو جواب ندادي پليز
yasi:من نمیتونم درموردخودم نظربدم ولی دوستام میگن باحالم!


محمد
ساعت20:37---26 مرداد 1392
سلام ميگم سر نزديد بي خيال ميگم چرا همه با شما لجن چي شده اين اشكان همه جا هستش خوب شب بخير من بايد برم فقط اومدم وبتون سر بزنم
یاسی:سرزدم ولی نظرنذاشتم!


پریا
ساعت5:31---26 مرداد 1392
وب خوفی داری راستی منو هم بلینکونید یاسی جون و نگین و ملیکا و هاله راستی یه چیزی بگم ناراحت نمیشید من هیچکدموتونو نمیشناسم ولی نگینو دوس دارم چون اسم بهترین دوستم نگین بود دلشو شکوندم خیلی دوسش دارم بخدا فعلا بای
یاسی:حتما عزیزم...خب چرانمیری ازش عذرخواهی کنی؟؟


shahram
ساعت17:31---25 مرداد 1392
سلام دوست داشتی به منم سر بزن خواستی لینک کنی خبر بده

shahla
ساعت0:32---25 مرداد 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااای یاسی جون خیلی باحالی به منم سر بزن.
یاسی:چشمات باحال میبینه خانومی!حتماسرمیزنم مرسی که سرزدی!!


NeGin
ساعت18:40---23 مرداد 1392
توفک کن بزرگشون منم....مثلاچیکارمیخوای بکنی جوجو؟!
یاسی:نگین بیخی گناه داره الان میترسه خودشوخیس میکنه گریه اش میگیره وبو اب میبره!!اخی..اصلابلدنیست دعواکنه حرفاشو که میخونم یاد پسرخاله ی 3ساله ام میفتم که باماژیک برای خودش سیبیل میکشید میگفت من بزرگ شدم!!بچه اس بیخیال ولش کن!!:P


شایان
ساعت21:23---22 مرداد 1392
تاسی چسی معلومه جوش اوردی.هاااا؟امپر زدی بالا

بپا یه وقت نترکیاگه میدونستم انقد جدی میگیری اینطوری سکه

یه پولت نمیکردم.نمی خواد بیفتی گریه این تجربه باشه که باهم قدت شوخی کنی کچل خان.راستی تاسی یا کچل؟؟؟؟؟اون روش هایی که تو وبلاگ نوشتم فقط مخصوص تو بود.از اونا استفاده کن انشاا...یک کچلی مثل خودت پیدا میشه میگیرتت از ترشیدن که بهترمگه نه؟؟؟؟؟؟ حالا برو بگو بزرگ ترت بیاد حوصله وررفتن با کچلا رو ندارم کچل جون.
yasi:اره مشخصه کی امپرترکونده!!اینو باش از فرط عصبانیت داره چرت میگه!!تومنو سکه یه پول کردی؟؟اخه شایان جون توبرای من حریف تمرینی هم حساب نمیشی...چی نکنه میترسی هک شی نه؟؟اخی!!جو جه ترسو!!


شایان
ساعت14:49---22 مرداد 1392
از نگین و ملیکا خانوم معذرت می خوام . این

دوستتون (تاسی) سرشاخ گرفت مجبور شدم با سکه غسلش بدم.خلاصه دیگه ببخشید
یاسی:اخه نی نی...توکه هنوز بلدنیستی بنویسی یاسی دیگه قدقدکردنت چیه؟؟


nafas
ساعت14:23---18 مرداد 1392
az ashnayiton khoshbakhtam
mamnon negin jooooooooon bhm sar zadi aziiiiiiiiiizam


یاسی
ساعت21:31---16 مرداد 1392
سلام عزیز دلم اینشالا لبت همیشه خندون باشه جیجلم .خوشحال میشم پیشم بیای .من لینکت میکنم تو هم لینکم کن منتظر حظورت هستم پس لطفا زودی بیا گلی

ehsan
ساعت18:34---14 مرداد 1392
مرسی که سرزدی دخترا
اگر دوست داری منو بلینگ


نگین
ساعت17:06---10 مرداد 1392
وبتون خیلی خوشجله من که خوشم اومد قالبشم خیلی خوشجله موفق باشن
یاسی: مرسی عزیزم


tarane3
ساعت22:10---3 مرداد 1392
به سلامتی ایرانسل که بهمون یاد داد قبول کردن بعضی از پیشنهاد ها فقط از اعتبارمون کم می کنه...!!
yasi:اره جیگرت....!!


Mohammad
ساعت21:23---1 مرداد 1392
اه اه


حالم بهم خورد


دختر اینقدر سوسول !؟


دم ... خودم گرم که شخصیت داره و اینقدر بچه مامانی نیست !


جمع کن یره !



yasi:باباجمع کن خودتو!!اگه اینطوری نیستی پس دیگه خیلی لاتی!
yasi:اگه منظورت اینه که مابیشخصیتیم بایدبگم ادمی که ب دیگران چه مستقیم چه غیرمستقیم بگه بی شخصیت اندازه نخودهم شخصیت نداره اقای بلانسبت باشخصیت!


نوید الاخ
ساعت10:28---31 تير 1392
یعنی خداااااااااااااااااااااااااااا ااااااا شفا بده هاااا شفا بده هااا
yasi:کی گفته توبیای اینجا؟؟نه واقعاکی گفته؟؟اسمشو!!دکتر!!الان برات ویرایشش میکنم مامان!!


NeGin
ساعت19:10---28 تير 1392
منم همتون رو دوس دارم
yasi:جیگرتو...!:)


melika
ساعت7:45---28 تير 1392
لوله پولیکا خودتی شلقم پوکیده
yasi:دلتم بخواد شانس اوردی نگفتم لوله پوسیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. yasi . چهار شنبه 26 تير 1387 . 15:9

مطب دکتر یاسی و دوستان
ABOUT

همینیم که هستیم!اوه چه جمله ی سنگینی گفتم کمرم شکست! :|
CATEGORIES
TAGS
زیرنویس فیلم Trolls World Tour 2020
☼¶♀قاطي پاتي♀¶☼
پاتوق بچه عشقیا...
black rose
دنیای پر از محبت
♥فاطیما♥
مرگ عاشق
لاک پشت های نینجا ۲۰۱۲
ERRORSMS
مينو يعني دشت بهشت...!
جیییییییییییییییییییییییغ جیغو
وبلاگ احساسی ها
عشق يعني سرسپردن با وجود
عینک ریبن
ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ
دختری شیشه ای
خدارابــــــــــــــه يادداشتــــــــــــه باش
کلبه ی مجازی مهدی
A girl of rain
نفرت0058
حرف های یه دخترامروزی
کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,...
san niea ba-love
*•.¸★★¸.دختران بد...*•.¸★★¸.
°°°•°°°°•.¸° ๛ےﮚاړ صۅړتے°•.¸¸.°°°•°°
♥♡پسری متفاوت♥♡
ALONE BOY
☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺
ALONE BOY
باما به روزباشید
رنگین کمونیا
یه دختره فضوول...:))
آوای سکوت
زندگی شیرین
علمی
سرگرمی
rgh-music دانلود آهنگهای جدید
کلبه ی خیال من(یاسی)
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که دلمون بخواد... و آدرس setareye5par.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 31638
تعداد مطالب : 552
تعداد نظرات : 1459
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کد هدایت به بالا

Pretty Buttons Pretty Buttons Pretty Buttons





target="_blank">






ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

کد متحرک کردن عنوان وب


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ